Thursday 14 July 2011

air iS waTEr

seperti biasa pagi ni ak bagun awal.  tetapi apabila aku terjaga pada hari ini  semua itu telah berubah, pagi ni dah jadi pagi without water.  memang kecewa gila, benda first yang ak akan cari bila bangun pagi ialah air. sebap ak cari air ialah untuk membasuh muka, but if dah tak ada air how i going to wash my face.  huuuuhh... hati panas jewh.. pagi ini dah jadi pagi yang tak normal di dalam hidupku. pagi yang akan tercatat dalam catitan hidup ku.  pagi yang mengecewakan.
nasib la kelas pagi ni cancle.  memng nasib.. kalau tak ak tak boleh nak bayangkan bagaimana ak nak pergi ke kelas tanpa mandi. memng ak di bahan la oleh budak2 kelas. pdahal mereka pun tak mandi. heheheheh biasa la kelas ak ni lain sikit dari kelas yang lain.  then menunggu second kelas aku masih mengharapkan air akn ad. tetapi sama juga seperti pagi tadi.  air still tak ad.  waaaaaa.. sekali lagi kecewa then ak terpaksa ke tingkat 3 kolej ak ini utuk mandi.  untung la ada air dekat tingkat 3 tuu.. Alhamdullilah.... ada juga air nak membersihkan diri.heheh. syukur...
dapt juga ak pergi ke kelas typing pada hari ini.  walaupun masuk kelas just for 5minutes.  cukup bermakna sekali.  my leturer said "better late then never" waaaaah.. we so proud to ourself.  all my classmate so happy when the leture said macam tuu... banggaaaaaaaaaa jewh masing2..
hahahah.. that all from me thank you


:P 
peace lol

No comments:

Post a Comment