Friday 15 July 2011

i'm sorry


hari ini aku dah membuat kan hati seseorang marah kepadu aku.  tak pasti adakah ini semua salah aku, aku tak berniat pun nak berbuat begitu.  tapi yelaa siapa la aku ini, nak meneka benda mana yang boleh dibuat dan benda apa yang ak tak boleh buat,  teruk sangat ke ak ni. bila ak dah buat benda tuu dah memang tak bolah di maafkan ke, besar sangat ke kesalahan yang ak buat, sedangkan kesalahan yang aku buat tuu bukan nak di sengajakan, aku tak bermaksud nak melukan hati DIA.  aku tak bermaksud nak membuatkan diDIA bergaduh, aku tak bermaksud nak memisahkan dia!! aku tak bermaksud nak melakukan semua itu.
tolang la percaya. apa yang ak lakukan itu bukan la apa yang aku nak laku kan.  so kepada siDIA tolong la jangan marah kan aku lagi.  ak tak boleh hidup jika ada hati yang membenci.  at least bagi la ak peluang untuk membetulkan keadaan yang terjadi ini.  PLEASE??
saya mintak maaf awk..

No comments:

Post a Comment