Wednesday 26 October 2011

Dah tak tahu apa nak p0st la

adoooiii.. cmne la takbir raya boleh ad dekat playlist aku ni..
japp..jappp nak tukar laguu..
haa..ehhh korang tahu tak ap itu ASNB??
 seriously aku tak tahu.. tapi tuu dulu la.. sekrang aku dah tahu
tuu pun lepas aku baca dalam tenet. agak noob la. kadang-kadang otak aku ni beku gak.. hihihi

haaa...post kali ni sebenarnya aku nak cerita ap jea aku buat this cuti semester.. banyak benda sangt aku buat
beside makan tidur aku ada buat benda lain jugak la yang berfaedah. walaupun kadang2 aku rasa
benda tuu tak berfaedah sangt pun. just untuk fullfill masa lapang aku jea.
ok.. benda first sekali aku buat yang aku rasa benda tuu agak berfaedah ialah berjoging.. perghhh..
joging ni benda yang aku paling malas nak buat kalau nak dikutkan laa. but daripada tak buat ap2
better aku pegi joging kn..hihih..

then seconds bessssst thing that aku buat cuti ni ialah menjadi driver. aku drive adik aku pegi sekolah.
then time blik sekolah aku jugak lah orang yang akan pegi amek. walaupun tak dapat gaji tapi untuk
keseronokkan aku.  aku buat jugak lah.. drive kete ni best ooh.. hihihi..
haaa..another thing yang aku buat time weekend adalah pegi tasik yang berdekatan degn rumah aku ni
untuk tengok orang main RC Boat.. korang tuhu tak ape kebenda tuu?? tak tahu ehh. ok lets' me explain
RC tuu stand for Remote Control. boat tuu confirm2 la korang tahu kan.. haa. so bila digabungkan ia.. jadi la
Remote control boat.. benda alah ni best gak la.. boleh tengok pemilik-pemilik rc ni racing between them.
agak menarik jugak la..
haaa.. sekrang aku ad satu benda lagi yang dah menjadi kegilaan aku. benda tuu ialah TWITTER. hahah
aku baru jea menceburi bidang tweet2 ni.. agak menarik la.. sampaikn sekarang aku dah addict dah.. tapi takpe la..lagipunn aku bukannye ad benda lain nak dibuat knnn.. so mengadap lappy HP aku jeala hari2.. haaa btw ni tweet name aku ehhh follow laaa : muhammad_syafik

rasanya tuu jeala kot post aku kali ni..
aku harap korang enjoy la membaca celoteh aku kali ni. kalau boring tuu korang buat2 enjoy jeala ehh
sorry for wasting your time baca blog aku :P

wrote by ~ syafik

No comments:

Post a Comment