Sunday 9 October 2011

bila dah lama tak post :D

Allhamdullilah.. dapat jugak aku menulis blog aku pada kali ni.
huh.. sumpah lama gila aku tak update blog aku ni.. sori kepada sesiapa yang menunggu aku men'update blog,
perrghh.. ayat tak boleh blah kn.. macam ada byk jea follower aku ni.
ok. sejujurnya aku tak tahu pun aku nak tulis ap dekat blog aku kali but
apa yang aku nk crita dekat sini byk tentang kenangan aku si semester dua,
haa.. for your guys infomation aku dah berjaya habiskan semester2 di UiTM tuu
alhamdullilah.. bersyukur sangat, walaupun result untuk sem2 tu belom keluar lagi
tapi aku dah rasa lega sangat because, secara kasarnya aku hanya perlu menghabiskn lagi 3semester lagi untuk graduate
hihih.. tak sabar ooh nak tunggu saat aku nak terima diploma aku nanti.
banyak sangt pengalaman yang bermakna pada semester lepas.
aku dapt banyk sangt belajar tentang benda baru
for example the new thing that aku dah belajar ialah new subjet, hiihihi ofcos la kn bila dah masuk sem baru nanti
lagi bayk course baru yang aku akn belajar, hahah... sem depan lagi beserabut lagi kepada ooh..
sem depan kena belajr manderin la.. aku tak penah terfikir pun untuk belajar bahasa asing dalam hidup ku ni, but
rasanya tak salah kn bila kita dapat belajar bahasa lain, at least nanti bila pegi kedai orang NOn-melayu expecilly
ehh.. then aku dapat banyak kawan2 baru, dapat new kawn laki dan tidak terlupa juga bayk kawan perempuan yang baru :P
jangan fikir aku playBOys lak.. semua gurl aku kenal tuu just friends k.. not more that that.
then aku dapt belajar bermain new sport.. sukan yang aku maksudkn tuu ialah achery ataupun dalam bahasa melayu nya
memanah, sebenarnya secara kebetulan ja aku termasuk coco memanah ni.
huhh..
kebetulan pulak semester dua pada tahun ni merupakan bufday aku. perghh.. mmg cukup ganas la aku kena dengn
member2 aku. dapat la merasa mandi dengn air sabun time tengah malam. walaupun ada kenangan buruk jugak
pada malam tuu. korang nak tahu tak malam tuu jugak la aku jatuh makan simen dekat toilet..hihih
toilet tuu licin sangt2.. that why la aku terjatuh, tapi aku suka sangt2 sebap ad jugak member2 yang teringat nak sambut bufday aku

aku rasa tuu jea kot summary untuk semester2 aku dekat UiTM tuu
aku harap time2 cuti camni dapt la aku memafaatkan cuti aku untuk men'update lagi blog aku ni
walaupun blog yang tak complete and cntik sangat, at least aku ada.. KAU ADA???
haaa..one more thing, sekarang time cuti ni jugak la aku dah blur nak buat ap.. korang ada idea tak?
sumpah boring gila2 tauuu..
aku bernasib baik jugak la sebap ad social network yang dapt menghibukn aku. hiii.. kalau sesiapa yg ad twitter,facebook tuu
sila2 la add or be my follower untuk twitter aku ok.
actually twitter tuu aku baru buat jea.. I'm new to twitter tapi enjoy la guna twitter tuu..
lagi fun kalau nak compare dengn fB sebap fB tuu dah jadi macam old School kot.

ok that all yang aku nak kongsikn untuk post aku kali ni
kalau ada masa aku akan update lagi blog ni..
taaataaaa..

No comments:

Post a Comment